Over helden

Oh, oh, oh, Zizou

Zizou

Zizouii

Drama’s worden niet verzonnen. Drama’s gebeuren zomaar. Hoe durft zo’n geweldige voetballer met zo’n fantastische carrière dit te doen in zijn laatste wedstrijd? Jackles had er geen woorden voor. Nu nog steeds niet, overigens. Oh, oh, oh, Zizou…

Voor de statistieken: Italië heeft verdiend de wereldcup gewonnen. Er waren veel landen die ik liever had zien winnen, waaronder sinds vorige week Frankrijk, maar so be it. Italië had het verdiend en is de komende 4 jaar regerend wereldkampioen.

(… moet ik nu gaan wennen aan de Tour de France…?)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Over helden

  1. eric.s zegt:

    Welnee. Deze kliek blijft gewoon zitten tot november en kan ondwertussen nog mooi even zorgen dat het bedrijfsleven nog even flink casht, waarna ons door een volgend kabinet de hypotheekrente-aftrek door de neus wordt geboord. Maar met de economie gaat het voorspoedig.

  2. Marco zegt:

    Precies. Balkenende 3 is in de maak alleen zonder die ‘lastpakken’ van D66 doch in de rug gesteund door de LPF. Kortom, welcome back Balkenende 1. :_-(((

  3. Audrey zegt:

    Shit hoor. Moet ik me weer in de politiek, de diverse partijen en hun standpunten, waar vaak toch weinig van terecht komt, verdiepen. Ha, alsof de mensen niets beter te doen hebben…….
    Ik stond niet achter dit kabinet, ik vind zowieso allemaal maar een stelletje kippen bij elkaar……. .

  4. Whot zegt:

    Ok dan. Jij hebt ook gelijk. 😉

  5. minispace zegt:

    Mooiste kopstoot in tijden !!

  6. Danniëlle zegt:

    En ik was blij :-0 Eindelijk een favoriet land dat een keertje wint!

Geef een reactie

