They think it's all over…

… it is now.

Snik

Really.

Dubbelsnik

Thanks, Captain.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op They think it's all over…

  1. Theo (die kale) zegt:

    vriendschap is een illusie, vriendschap is een droom een pakketje schroot met een dun laagje chroom….(lijkt me wel iets voor een refrein van een liedje of zo ;-))

  2. Yvette zegt:

    Is dat niet ook die persoon waar je dat leuke Suske en Wiske-album van kon maken? Gna!

  3. Marloes zegt:

    Ik begrijp mijn dromen nooit. Ik zal jou de volgende keer om uitleg vragen…:o)

  4. minispace zegt:

    Reading a text out loud …. I’m proud of him, never knew he had it in him … 😉

  5. Marco zegt:

    DAMN! Waarom kunnen mijn favorieten nooit eens een goede strafschoppenreeks neerzetten?

  6. Jackles zegt:

    Hey Mini, don’t forget he wrote the text himself! (Or at least, that’s what he said. Ahem.) 😉

Geef een reactie

