Gevallen

Zo, binnenkort maar weer eens stemmen dan. Heb ik toch nog gelijk gekregen met mijn voorspelling van vlak na het aantreden van dit kabinet. I love to say I told you so.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Gevallen

  1. Danniëlle zegt:

    Ik was eveneens snel over de schok heen. Het was nog niet eens half zo erg als het moment dat ik in de Amsterdam Arena zat en Klaas-Jan 20 seconden voor het eindsignaal van Ajax – Roda JC die bal erin schoot :-((

  2. Marco zegt:

    Buiten de kaarten en de matenaaierij van Figo en co moeten we helaas inderdaad ook constateren dat Oranje niet goed speelde. Opgelegde kansen werden gemist, domme overtredingen gemaakt en buiten v Persie was niemand zijn directe tegenstander de baas. Terecht naar huis dus. En ook hier gaat de Engelse vlag uit (naast de Italiaanse).

  3. Mark zegt:

    Hopelijk komt er dan nu maar een einde aan de 40 years of hurt.

  4. eric.s zegt:

    Welnee. Deze kliek blijft gewoon zitten tot november en kan ondwertussen nog mooi even zorgen dat het bedrijfsleven nog even flink casht, waarna ons door een volgend kabinet de hypotheekrente-aftrek door de neus wordt geboord. Maar met de economie gaat het voorspoedig.

  5. Marco zegt:

    Precies. Balkenende 3 is in de maak alleen zonder die ‘lastpakken’ van D66 doch in de rug gesteund door de LPF. Kortom, welcome back Balkenende 1. :_-(((

  6. Audrey zegt:

    Shit hoor. Moet ik me weer in de politiek, de diverse partijen en hun standpunten, waar vaak toch weinig van terecht komt, verdiepen. Ha, alsof de mensen niets beter te doen hebben…….
    Ik stond niet achter dit kabinet, ik vind zowieso allemaal maar een stelletje kippen bij elkaar……. .

  7. Whot zegt:

    Ok dan. Jij hebt ook gelijk. 😉

Geef een reactie

