Droom

Droomde aan het einde van de nacht dat ik op de fiets ergens heen wilde maar iemand vertelde me dat er een lek in de voorband zat zodat ik niet weg kon. Ik wilde het lek plakken en dat lukte, maar er bleek uiteindelijk nog steeds lucht uit lopen. Toen ik beter keek bleek dat de andere kant van de band vol zat met enorme gaten die absoluut niet meer te plakken waren. Hoe langer ik keek, hoe meer de gaten rafels werden waar niets mee te beginnen was.

Denk dat ik weet waar deze droom over gaat. Of meer, over wie. Gaat over iemand waar ik behoorlijk in teleurgesteld ben. Denk dat de vriendschap ernstig bekoeld is wat mij betreft.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Droom

  1. Theo (die kale) zegt:

    vriendschap is een illusie, vriendschap is een droom een pakketje schroot met een dun laagje chroom….(lijkt me wel iets voor een refrein van een liedje of zo ;-))

  2. Yvette zegt:

    Is dat niet ook die persoon waar je dat leuke Suske en Wiske-album van kon maken? Gna!

  3. Marloes zegt:

    Ik begrijp mijn dromen nooit. Ik zal jou de volgende keer om uitleg vragen…:o)

Geef een reactie

