Robert Peter Williams

Mijn zus, mijn zwager en ik waren gisteren bij het concert van ene Robert Peter Williams. Beter bekend als Robbie. Robbie Williams, die de halve tekst van Let me entertain you verhaspelde, zijn eigen feestje vierde op het podium met Jonny Wilkes (kwijl) en daardoor een nummer of wat het contact met het publiek verloor, z’n gezicht in een verjaardagstaart duwde die voor één van zijn verjarende bandleden bestemd was, het publiek vertelde dat Nederland, Schotland, Denemarken en Engeland zijn favoriete plekken zijn om op te treden en Back for good van Take That zong in de niet-punkversie met de toevoeging dat hij de anderen zo miste (overigens niet zonder de opmerking te maken dat hij best met hen op hun Engelse toernee had gewild, als hij niet al 2,5 miljoen kaarten voor zijn eigen kleine toertje had verkocht).

Het was helemaal goed. Het was zo goed dat we (mijn zus en ik) nog best wel een keertje willen. Bijkomend voordeel wat dat betreft: Nederland speelde gelijk tegen Argentinië en werd tweede in de poulle, waardoor mijn beide favorieten nu zondag moeten spelen. Dat betekent dat we zaterdag tijd hebben voor Robbie! (Update: dat gaan we niet doen… met pijn in ons hart nemen mijn zus en ik de ‘volwassen’ beslissing!)

Overigens komt mijn droomfinale er dientengevolge ook niet; als Nederland en Engeland beide winnen zondag komen ze elkaar volgende week zaterdag al tegen, in de kwartfinale. Grr. (Juuuuuullievliegeneruittegenonsindekwartfinaaaaale!)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Robert Peter Williams

  1. Audrey zegt:

    Dus jullie hebben Robbie gezien !!!!
    Was dat wachten in de rij (Eric) dus toch wel waard.
    Fijn !

Geef een reactie

