Zwembad

Oké, is zwemmen in die bijna twee maanden dat Jackles niet in het zwembad was geweest ineens immens populair geworden? Is er een reclamecampagne geweest waar Jackles geen weet van heeft? Hebben ze gratis abonnementen weggegeven? Wat de hel is er aan de hand in het zwembad? Wat doen al die mensen daar ineens?

Na minder dan een half uur en 30 baantjes gaf Jackles het op vanavond. Maandag proberen we het weer. Of misschien moeten we het wel een X ’s morgens opnieuw proberen (alle goden, dan wordt het wel héél erg!).

Enneh. Willen al die mensen die heel de winter hun hoofd niet in het zwembad hebben laten zien vanaf nu ook gewoon weer thuis blijven? Jackles is u dankbaar.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zwembad

  1. garfan zegt:

    Ik heb de film niet gezien. Ik heb het boek gelezen. (En dat was niet veel bijzonders)

  2. Yvette zegt:

    Boek gelezen en inmiddels de film gezien.
    Ik vond hem fantastisch. Nu spreek ik wel alleen voor mezelf, want er waren mensen in ons gezelschap die het boek niet gelezen hadden en die waren op de helft een beetje de draad kwijt.
    De hele diepte die Dan Brown in zin boek legt hebben ze geprobeert in de film te proppen. Resultaat: Heel veel uitleg met allemaal onbekende termen. En in het boek blader je dan even terug, maar de ondertitels gaan verder. Dus gemist = daadwerkelijk gemist.
    Toch vond ik hem het bekijken waard. Ik kwam zelfs laaiend enthousiast uit de bioscoop (geen pauze!).
    Dus Jackles: het bekijken waard. En dan wachten op het Bernini Mysterie!!

  3. Marloes zegt:

    Boek gelezen, maar de film nog niet gezien.

  4. Jackles zegt:

    @ Garfan; joh, het was toch wel een béétje leuk… ik vond het in ieder geval wel een leuk boek!

    @ Yvette; gvd, moet ik er ook nog heen! Dan moet ik René (mijn bijna-buurman) maar charteren… misschien wil die m ook wel zien…

    @ Theo; mijn ftp-probleempje zit m in de wachtwoordensfeer… en mijn ‘vrienden’ van @Home zeggen wel dat ze mij een nieuw wachtwoord sturen, maar de link die ik vervolgens van ze krijg werkt niet, en nu ben ik mijn wachtwoorden kwijt… *snik*

Geef een reactie

