Thuis

Jackles zit achter haar computer, maar Jackles gaat zo haar mandje weer opzoeken, bevroedt ze zo. Ik ben een paar uurtjes op maar voel me alweer duizelig en moe, en dat terwijl ik de hele dag in bed heb gelegen.

Allejezus, wat regent het ineens… Jackles gaat wat ramen dicht maken & meteen weer slapen.

P.S. Ben behoorlijk gecharmeerd van de nieuwe van Bon Jovi, Who says you can’t go home. Voelde me weer even 14 toen ik de tekst mee zat te lezen tijdens het luisteren. 14, toen ik Bon Jovi net had ontdekt. *zucht*

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Thuis

  1. mi ti zegt:

    Nah, dit wilde ik niet eens weten! Maar oke, sommige mannen potlood zijn wel erg sexy!

  2. minispace zegt:

    Totaal stoned eerder. Presenteert de ‘after-show’ voor Big Brother op ‘More 4’. Vent is prettig gestoord 😉

  3. Danniëlle zegt:

    En ik moest een heel uur wachten en met door allerlei gasten heen worstelen voordat Graham Coxon een liedje mocht zingen 😉

  4. Marloes zegt:

    Die open mond is niet sexy, dat is eerder een afknapper.. 😉

  5. Marco zegt:

    Rare gast was dat. En met voldoende humor om te blijven boeien. Ik had nog nooit eerder van hem gehoord maar deed het leuk in het voorprogramma van Graham Coxon. 8)

  6. eric.s zegt:

    ..dan was je vroeger zeker ook gek van catweazle?

  7. Marloes zegt:

    Ik heb Bon Jovi nooit ontdekt, maar deze tekst laat ook mij weer even 14 zijn…

  8. Idealist zegt:

    wie is ook zo gek, om langs deze gekke langs te durven surven.

Geef een reactie

