Badkamer (deel zoveel)

Weet je wat het grote verschil is tussen Bob de Bouwer en mij? Onze perceptie van het woord ‘af’. Vorige week vrijdag vroeg ik hem wanneer mijn badkamer helemaal af is. Hij beloofde mij de week erop vrijdag. Voor de zekerheid zei ik: “Helelmaal af, hè, bedoel ik, echt hélemaal af.” Bob de Bouwer antwoordde: “Ja, dan is hij echt helemaal af.”

Vanavond was Bob de Bouwer hier en hij zei me dat ik morgenavond kan douchen in mijn eigen badkamer. Morgenavond zijn er spotjes en dan zit de apparatuur erin. Bob de Bouwer neemt aan dat dit heel behoorlijk ‘af’ is.

Wat er dan nog niet is: de deurpost is aan beide zijden (buiten en binnen in de badkamer) niet afgewerkt, de deur hangt er niet in, de plinten aan de buitenkant zijn er nog niet, de aansluiting aan het plafond aan de buitenkant is niet afgewerkt. Voor Jackles is dat nog een stukje verwijderd van ‘af’.

Verder is er dan uiteraard nog niet geschilderd (want het stucwerk is nog niet droog), dientengevolge zit de verwarming er nog niet in en spiegel, schapje en dergelijke zijn er uiteraard ook nog niet (staan me al weken in de weg, en blijven nog wel even in de weg staan dus) & handdoeken ophangen blijft ook nog heel even een probleem.

Mijn badkamer is helemaal af aan het einde van mei. Voor nu ben ik denk ik inderdaad al blij als ik gewoon kan douchen en de was kan doen. *pruil*

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Badkamer (deel zoveel)

  1. Theo (die kale) zegt:

    Gaat dit over je nieuwe buren ???? 😉

  2. Marloes zegt:

    Jackles, hij is weer geweldig. Zonde dat we niet wat meer mensen warm krijgen om mee te doen. Ik geniet elke keer weer van je bijdragen.

  3. Jackles zegt:

    @ Theo; *gier*
    Neh, links woont een vrouwtje van 72 die soms later thuis komt dan ik & rechts woont vooralsnog niemand (staat te koop maar als ze niet € 20.000 omlaag gaan met die prijs blijft t nog wel even te koop staan…)! Een enorme vooruitgang sinds de flat, in ieder geval…!

    @ Marloes; *bloos*
    Inderdaad jammer dat we niet meer mensen meekrijgen hierin…

  4. Mark zegt:

    Ja, bij de buren douchen lijkt me ook geen optie voor je. 😉

  5. Theo (die kale) zegt:

    Een kleinigheidje hou je altijd, weet je wat het probleem is…… Het is gewoon te-gezellig in je nieuwe huisje en Bob de B. houdt wel van gezelligheid !!
    suc6

  6. Jackles zegt:

    @ Theo; weet je wat het is… ik vind zelfs het kleinste kleinigheidje inmiddels geen kleinigheidje meer! 😦

Geef een reactie

