Geen film

Eigenlijk wilden Ren̩ en ik gisteravond naar de film, en wel naar de film van het stuk dat we woensdag gaan zien in het theather (Hersenschimmen, naar het boek van J. Bernlef). Maar de film bleek uitverkocht Рschijnbaar hadden een hoop mensen ons idee gejat. In plaats daarvan zijn we op het terras gaan zitten.

Wat heerlijk was.

Stond later ’s avonds voor het wijdopen raam van één van de slaapkamers aan de voorkant van mijn huis, de kamer die ik heb ingericht als inkloopkast, en was volmaakt gelukkig. Heerlijk weer gehad, lekker op het terras gezeten & gekletst & flauwekul gemaakt, de meest fantastische Irish Coffee ter wereld gedronken (er is buiten Ierland maar één plaats ter wereld waar ze geweldige Irish Coffee maken, en dat is bij Clancy’s in Tilburg!), en dan vanuit één van de kamers van mijn huis uitkijken over de vijver. Stond een kwartier eerder in mijn kleine tuintje en keek naar de sterren & dacht, Ha! Mijn stukje lucht!

En dat alles terwijl ik nog steeds geen functionele badkamer heb. Wat heeft een mens nodig. Ik bedoel maar!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Geen film

  1. Marloes zegt:

    Bij chello is ook niet alles rozegeur en maneschijn hoor Jackles..

  2. Audrey zegt:

    Ha, die badkamer komt nog wel……
    Het is nu iig jouw huis, met jouw kamers, jouw uitzicht en jouw tuinje!
    Groetjes
    Audrey

Geef een reactie

