WoW ~ Gewaagd

Ze stond op de rand van het dak en stak haar arm naar hem uit, niet om steun te zoeken maar om hem op afstand te houden. "Blijf daar."
Hij bleef staan. "Waarom vertel je me niet gewoon wat je nou weer wilt."
"Hoe weet jij dat ik niet ga springen?"
Hij verloor vrijwel onmiddellijk zijn geduld met haar. "Stik erin."
Ze draaide zich half naar hem om. "Wacht!"
Hij bleef staan, keek naar haar. "Wat wil je van me?"
Ze stond te wankelen op de rand van het dak. Haar antwoord hysterisch. "Ik wil dat je van me houdt."
Hij zuchtte. "Ik hou niet van je."
Ze snoof.
"Schei uit," zei hij. "Je hebt geen recht op mij."
"Ik heb als geen ander recht op jou," zei ze.
"Je moet je bek houden," zei hij terug. Hij wilde naar haar toe lopen en haar een duw geven, zodat ze naar beneden zou vallen, en tegelijkertijd beneden staan te wachten om te zien hoe haar hoofd uiteen zou spatten op de straatstenen.
Ze keek hem aan, plukken haar plakten aan haar gezicht. "Jij misselijke klootzak," zei ze.
[Ze stond niet meer op de rand van het dak. Er was geen schreeuw. Er was gewoon niets. Hij ging naar de dakrand toe en zag haar lichaam onderaan het gebouw liggen. Haar jurk roze met rode vlekken. Haar armen gespreid, haar benen geknakt.]
Hij keek haar aan. "Kom van die stomme dakrand af," beet hij haar toe, en hij liet haar alleen.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Write on Wednesday. Bookmark de permalink .

10 reacties op WoW ~ Gewaagd

  1. Danniëlle zegt:

    Arme Jackles, jou blijft niets bewaard deze weken 😦

  2. Marloes zegt:

    Hij is toch zeker nog niet oud genoeg voor een gevalletje “total loss”?

  3. Jackles zegt:

    Ik hoop erop, Marloes. Iemand riep het schadebedrag van € 10.000 tegen me en dat is ie in ieder geval niet meer waard. Hopelijk loopt t met een sisser af allemaal!

  4. Mark zegt:

    Shit zeg, heb jij weer.

  5. eric.s zegt:

    € 10.000,- ?? Hoe betrouwbaar is die garage van jou??

  6. Jackles zegt:

    @ Eric.s; € 10.000 is niet wat één van de beide garages heeft gezegd maar ik denk dat ik met € 3.000 al behoorlijk ver van huis ben…

  7. Whot zegt:

    Eind vorig jaar stond ik stil en knalde er eentje in volle vaart bij mij achterop. Je bent vervolgens nog 4 maanden bezig met de afhandeling. 😦

  8. Theo (die kale) zegt:

    Gaat dit over je nieuwe buren ???? 😉

  9. Marloes zegt:

    Jackles, hij is weer geweldig. Zonde dat we niet wat meer mensen warm krijgen om mee te doen. Ik geniet elke keer weer van je bijdragen.

  10. Jackles zegt:

    @ Theo; *gier*
    Neh, links woont een vrouwtje van 72 die soms later thuis komt dan ik & rechts woont vooralsnog niemand (staat te koop maar als ze niet € 20.000 omlaag gaan met die prijs blijft t nog wel even te koop staan…)! Een enorme vooruitgang sinds de flat, in ieder geval…!

    @ Marloes; *bloos*
    Inderdaad jammer dat we niet meer mensen meekrijgen hierin…

Geef een reactie

