Meer wachten

Toen ik gisteren Bob de Bouwer maar eens belde om te vragen wanneer ze die dag verder zouden komen bouwen aan mijn badkamer kreeg ik de mededeling dat hij me helemaal was vergeten te bellen. De tegelzetter annex stucadoor had afgezegd dus nu kwamen ze niet eerder dan maandag.

Dit terwijl mij eigenlijk was beloofd dat ik zondag in mijn eigen woning zou kunnen douchen. Ik was laaiend. Heb opgehangen en later teruggebeld om afspraken te maken. En geen afspraken in de trant van “als… dan…” maar in de trant van “als alles mis zou gaan, dan zijn we uiterlijk dan klaar”. De belofte is dat men vrijdag klaar is in de badkamer. Uiterlijk vrijdag.

(Jackles houdt nog maar een slag om de arm, vrijdag moet er immers gezaalvoetbald worden & ik geloof dat Bob de Bouwer daar in the heat of the moment even geen rekening mee heeft gehouden. Laten we het erop houden dat het op 1 mei klaar is. Dan.) (Gods.) (Als Jackles ooit in de hel komt, dan moeten ze haar in een kamertje stoppen waar constant verbouwd wordt. Verbouwen is Jackles’s personal hell!)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Meer wachten

  1. Marloes zegt:

    Kom op Jackles, nog even op je tanden bijten. Verhuizen is helemaal niet leuk en verbouwen evenmin, maar daar krijg je straks wel iets leuks voor terug…
    [zingmode] een eigen huis, een tuintje in de zon [/zingmode]

  2. Whot zegt:

    Nòg twee weken voor die badkamer? Dat is wel lang. Misschien de bouwers aansporen tot minder koffiedrinken? 8)

  3. Marloes zegt:

    Ik zou hem met de tegels om de oren slaan, afspraak is afspraak.

Geef een reactie

