Meer leed

Zaterdagmiddag reed Jackles met haar auto naar de stad voor zoiets lulligs als het kopen van een boek bij de ECI omdat ze anders de kwartaalselectie in de maag gesplitst zou krijgen. Bij een zebrapad stopte Jackles voor een voetganger. Waarop Jackles van achteren werd aangereden door een mevrouw in een Volkswagen Polo die met grote haast naar de kapper aan het snellen was.

Aan de auto is niet veel te zien. Behalve dat de achterbumper een centimeter of wat ingedeukt is waardoor de auto over de hele breedte is ontzet. Een meneer bij de Renaultgarage schatte de schade op ‘enkele duizenden euro’s’.

Jackles heeft geen ‘enkele duizenden euro’s’. De verzekering van mevrouw Volkswagen Polo waarschijnlijk wel. Maar Jackles is benieuwd of haar Renault Mégane nog wel ‘enkele duizenden euro’s’ waard is. Zo niet, dan issie total loss. Dat zou toch vervelend zijn. (En dan onderdrijft Jackles een beetje.)

P.S. Nee, nog steeds geen verbinding met internet. Zit nu bij mijn ouders thuis. Ik ga vanavond thuis checken hoe het is met de badkamer en internet. *zucht* Oh ja, Vrolijk Pasen…

Update: Nee, geen internet. Mijn zusje was vandaag bij mij thuis om te checken hoe het ermee was. Toen ze de klantenservice belde zeiden deze dat “er een storing was in de regio en dat zijn de éérste was die dat meldde!” Ik belde zelf nog geen 10 minuten later en mij vertelden ze dat er helemaal geen storing was. Maar ik kon natuurlijk niet geholpen worden want ik ben niet thuis.

@Home heten ze, die lui van mijn provider. Nog een X: ze heten @Home. Het zijn prutsers bij @Home. Prusters bij @Home. Wist u al dat het prutsers zijn bij @Home?

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

11 reacties op Meer leed

  1. Marloes zegt:

    Oh gelukkig….ik dacht even dat jij de miskoop van het jaar had gedaan… 😕

  2. Audrey zegt:

    Tja, wel even schrikken hoor. Hihi.
    Succes met het knutselen en sleutelen aan je nieuwe huis.
    Ik zal af en toe eens komen gluren op je log of er ook hele mooie foto’s van je nieuwe huis staan.
    Groetjes
    Audrey

  3. Whot zegt:

    Dat ziet er uit als best nog wel een hoop werk. Maar het is vast de moeite meer dan waard.

    Die foto van die pleerol is wel hilarisch, eigenlijk 😛

  4. Danniëlle zegt:

    Arme Jackles, jou blijft niets bewaard deze weken 😦

  5. Marloes zegt:

    Hij is toch zeker nog niet oud genoeg voor een gevalletje “total loss”?

  6. Jackles zegt:

    Ik hoop erop, Marloes. Iemand riep het schadebedrag van € 10.000 tegen me en dat is ie in ieder geval niet meer waard. Hopelijk loopt t met een sisser af allemaal!

  7. Mark zegt:

    Shit zeg, heb jij weer.

  8. eric.s zegt:

    € 10.000,- ?? Hoe betrouwbaar is die garage van jou??

  9. Jackles zegt:

    @ Eric.s; € 10.000 is niet wat één van de beide garages heeft gezegd maar ik denk dat ik met € 3.000 al behoorlijk ver van huis ben…

  10. Whot zegt:

    Eind vorig jaar stond ik stil en knalde er eentje in volle vaart bij mij achterop. Je bent vervolgens nog 4 maanden bezig met de afhandeling. 😦

Geef een reactie

