Verbouwing

Als de sleuteloverdracht is geweest komt Jackles spontaan niet meer aan loggen toe! Maar voor alle geïnteresseerden heeft Jackles vanavond even de tijd genomen om wat foto’s online te zetten van de stand van zaken in Jackles’ nieuwe woning…!

Eh… misschien goed om te weten dat foto 1 een overblijfsel is van een lek onder de dakpannen (dat inmiddels is verholpen & het gat is alweer dichtgesmeerd) & dat de badkamer wordt verbouwd…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Verbouwing

  1. Theo (die kale) zegt:

    rabo, fortis, ing of postbank ?? 😉

  2. Marloes zegt:

    Hier heeft het zegge en schrijven een keer geregent…maar ook ik blijf thuis. De jongens krijgen rijles.. 😉

  3. Jackles zegt:

    @ Theo; wil je wel geloven dat ik zo op de maandagmorgen een keer of 5 naar je opmerking heb gekeken voordat ik m snapte…! Eh, een ander soort bank, dus… zo eentje waar je op gaat zitten om televisie te kijken enzo… Eén van de door jou genoemde banken (de 1e) heeft erg zijn best voor me gedaan (que hypotheek) dus die mag blijven, & nog één van de genoemde banken (de laatste) vind ik al vele jaren erg OK dus die blijft ook! 😛

  4. Theo (die kale) zegt:

    Veel geluk in je nieuwe huis…en hoop dat je in je nieuwe huisje lekker zit. 😉

  5. Marloes zegt:

    Oh gelukkig….ik dacht even dat jij de miskoop van het jaar had gedaan… 😕

  6. Audrey zegt:

    Tja, wel even schrikken hoor. Hihi.
    Succes met het knutselen en sleutelen aan je nieuwe huis.
    Ik zal af en toe eens komen gluren op je log of er ook hele mooie foto’s van je nieuwe huis staan.
    Groetjes
    Audrey

  7. Whot zegt:

    Dat ziet er uit als best nog wel een hoop werk. Maar het is vast de moeite meer dan waard.

    Die foto van die pleerol is wel hilarisch, eigenlijk 😛

Geef een reactie

