Oscar night

Geen overdonderende overwinning voor Brokeback Mountain gisteravond. Had Jackles dus toch naar Crash moeten gaan kijken een paar weken geleden (dan had ze geweten waar het aan had gelegen… of niet natuurlijk). Het is een schrale troost dat Jake ‘zijn’ Oscar® heeft verloren aan George Clooney. Maar dan ook wel heel schraal, hoor.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Oscar night

  1. minispace zegt:

    Mijn complimenten voor dit prachtige logje!

  2. Rene. zegt:

    Ik wist niet eens dat er zo’n dag bestond! Maar goed, ik geef dan ook nooit een complimentje weg. Nu ik erover nadenk – ik krijg er ook nooit eentje. 😦

  3. Jackles zegt:

    @ Minispace: …

    @ Garfan: Ik vind het geweldig dat je hier regelmatig eens komt kijken en ik waardeer je daar enorm voor…!

  4. Danniëlle zegt:

    Balen voor Jake maar zijn tijd komt nog wel… 😦

  5. Marloes zegt:

    De Oscar gaat niet altijd naar de (wat achteraf blijkt) kaskraker Jackles.

  6. Jackles zegt:

    @ Marloes; daar gaat het ook niet om…

  7. Marloes zegt:

    Ah…ik heb de klepel gezien maar ben de toren kwijt?

Geef een reactie

