Dus

Ook dat nog… Moeten we tegenwoordig echt óveral een speciale dag voor in het leven roepen? Jackles maakt zelf wel uit wie ze wanneer en waarom een compliment geeft. (Dat doet Jackles overigens regelmatig. Zouden meer mensen moeten doen.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Dus

  1. minispace zegt:

    Mijn complimenten voor dit prachtige logje!

  2. Rene. zegt:

    Ik wist niet eens dat er zo’n dag bestond! Maar goed, ik geef dan ook nooit een complimentje weg. Nu ik erover nadenk – ik krijg er ook nooit eentje. 😦

  3. Jackles zegt:

    @ Minispace: …

    @ Garfan: Ik vind het geweldig dat je hier regelmatig eens komt kijken en ik waardeer je daar enorm voor…!

Geef een reactie

