Weiter im Text

Het werd weer eens tijd voor een ‘gewone’ update na de stilte hier van de afgelopen week. De kwestie waardoor het hier zo stil is geweest was dan ook niet om te lachen. Gelukkig vergaat Jackles verder het lachen niet zo snel, dus we gaan verder waar het vorige week vrijdag ophield…

Vorig weekend zijn mijn zus, mijn zwager en ik bij Blauwe Beer geweest om haar verhaardag verjaardag (ja, Jackles schreef eerst echt ‘verhaardag’) alvast te vieren (dat was maandag). Lief vriendinnetje, vanaf deze plek nog eens gefeliciteerd met je verjaardag! (Nu ben je lekker weer ouder dan ik!)

Dinsdag was het een rare dag. ’s Middags was de crematie van Edwin (zie vorige post), wat heel emotioneel en heftig was, en ’s avonds was ik in het theater bij de voorstelling van The Reduced Shakespeare Company, met elke zin een grap in een voorstelling die zo hard gaat dat je achteraf alleen nog maar weet dat het geweldig grappig was… maar vraag niet of Jackles je één van de grappen nog kan vertellen! Een dag van extremen. Jackles was ’s avonds, toen ze thuis kwam, doodmoe.

En vanmorgen heeft Jackles het koopcontract getekend voor ‘haar’ huis. Poeh. Misschien moet het nog steeds een beetje doordringen. De dag doet in ieder geval wel een beetje surrealistisch aan… Zal vanavond bij mijn zus op de bank tijdens de openingsceremonie van de Olympische Winterspelen nog eens door mijn kopie van de koopakte heenbladeren. Of zou dat doordringen nog duren tot de daadwerkelijke sleuteloverdracht op 31 maart?

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Weiter im Text

  1. Marco zegt:

    Bij de Efteling. Dat zijn de leukere baantjes toch? Altijd vrolijke mensen om je heen. 8) En blerende kinderen. 😦
    Tja, Londen. Over een kleine maand zit deze jongen weer in de Eurostar!

  2. mi ti zegt:

    🙂

    Grappig om te zien wat voor (bij)baantjes men zoal gehad heeft…

  3. Blauwe Beer zegt:

    Dank je voor mijn verhaardag (????)…ik vond het keeeeeeeeeeeeeeeeei gezellig!!! En jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, voor het tekenen voor het koopkontract!!! Kei goed…Met al die keien kun je nu een hunnebed in JOUW tuin maken hihihi

  4. minispace zegt:

    Housewarming. Date and time please 😉

  5. Marloes zegt:

    Op het moment dat je de eerte kwast op de muur zet weet je dat het van jou is!

Geef een reactie

