Sterkte

En Jackles heeft het over State of the Union Drinking Games en huizenkoopstress. Alles heeft zijn perspectief… Heel veel sterkte, Peter.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Sterkte

  1. Gefeliciteerd, echt super!!! ๐Ÿ™‚

  2. Marloes zegt:

    Proficiat!…wat een geweldig leuk nieuws zo vlak voor het weekend!

  3. Blauwe Beer zegt:

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ (mega jeej, maar dat had je al door) ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  4. Blauwe Beer zegt:

    Ik zie trouwens aan het typen dat je super enthousiast bent (wat logisch is), want voor de eerste keer dat ik het mij kan herinneren, zie ik een spelfout in jouw log staan….en dat zegt heel wat ๐Ÿ˜‰

  5. Jackles zegt:

    @ Blauwe Beer; haha ik zie het! Heb me vertypt! Ga het nu meteen herstellen…! ๐Ÿ˜€

  6. Marco zegt:

    Proficiat. We horen wel wanneer de web-log housewarmingparty is. 8)

  7. Mark zegt:

    Wow, leuk, congrats alvast. Als je iemand nodig hebt om te sjouwen…. Let me know. ๐Ÿ˜‰

  8. minispace zegt:

    Da’s nou eens beter nieuws ๐Ÿ˜‰

  9. Audrey zegt:

    Hee, wat gaaf zeg.
    Nu kan je nog meer gaan nadenken over de inrichting.
    Maar wat duurt 31 maart dan nog lang he??

    Groetjes

  10. Bertrand and Terrie zegt:

    Kan alleen maar zeggen wat Terrie zei toen ik het vertelde: GREAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

