De 4's

Omdat Minispace wel even wat anders aan zijn hoofd had kreeg ik een stokje van MiTi. Oh oh. Kan dit soort dingen niet weerstaan, dus ik doe mijn best…

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad
1. Schoonmaakster (op allerlei verschillende kantoren en scholen)
2. Mevrouw aan de kassa bij de Efteling
3. Verkoopster in een platenwinkel, daarna een baan of twee op het hoofdkantoor van dezelfde zaak
4. Assistant klachtenmanager (huidige baantje, daarvoor acceptatieadviseur in hetzelfde bedrijf)

Vier films die je niet vaak genoeg kunt zien
1. The Lost Boys (uilebal!) (Nee, niet vragen waar dat op slaat!)
2. The Labyrinth (met David Bowie als de Trollenkoning)
3. Harry Potter (maakt niet uit welke)
4. Alexander (oh, prachtige Hephaestion!)

Van welke vier acteurs krijg je geen genoeg
1. Al Pacino (elke film met Pacino is de moeite waard)
2. Johnny Depp (nee, niet omdat hij er zo lekker uitziet)
3. Viggo Mortensen (ja, die heeft meer gedaan dan Lord of the Rings)
4. Jared Leto (zelfs in niet zo goede films, hij blijft namelijk niet te versmaden. Alle goden, wat kijk ik graag naar die man!)

Welke vier boeken moet men lezen
1. Komt een vrouw bij de dokter (Kluun)
2. Glamorama (Brett Easton Ellis) (of een ander boek van Brett Easton Ellis – zijn schrijfstijl is ongeëvenaard)
3. Fight Club (Chuck Palahniuk)
4. De Harry Potter-serie van J.K. Rowling

Vier mensen waar je best naast zou willen wonen
1. Mijn zus!
2. Mijn ouders! (I’m a family person!)
3. René (makkelijk in verband met afwijnen)
4. Jared Leto (zie commentaar bij ‘vier acteurs’)

Vier concerten die indruk maakten
1. The Eagles in de Kuip in 1996
2. Nine Inch Nails in 013 in 1999
3. Underworld in 013, vorig jaar november
4. … elke X dat ik The Prodigy zie!

Vier dingen die je graag eet
1. Allerlei soorten brood
2. Soep
3. Chocola
4. ‘Scheepstouw’ (soort drop)

Vier plaatsen waar je liever bent dan nu
(NB. Ik vulde deze lijst in op mijn werk)
1. Thuis
2. In Londen
3. In Disneyland
4. In mijn auto, op weg (n)ergens heen

Taggen is niet aan mij besteed. Maar als iemand zich ook geroepen voelt de lijst in te vullen: be my guest!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op De 4's

  1. Marco zegt:

    Bij de Efteling. Dat zijn de leukere baantjes toch? Altijd vrolijke mensen om je heen. 8) En blerende kinderen. 😦
    Tja, Londen. Over een kleine maand zit deze jongen weer in de Eurostar!

  2. mi ti zegt:

    🙂

    Grappig om te zien wat voor (bij)baantjes men zoal gehad heeft…

Geef een reactie

