Inspirerend

Vanmorgen zat Jackles in overleg met één van de meest inspirerende mensen die ze kent. Laat ik haar voor het gemak een naam geven; Ellen. Jackles ging het overleg in met het gevoel dat ze bepaalde dingen enorm had laten liggen en kwam eruit met het gevoel dat alles mogelijk was.

Vind Ellen helemaal goed. Als we nog op school hadden gezeten had ik Ellen gevraagd of ze vriendinnetjes met me wilde zijn.

Nu gaan we binnenkort koffie drinken.
Is bijna hetzelfde. Misschien wel.

P.S. Volkomen nutteloze mededeling: heb vandaag voor het eerst in meer dan twee jaar niet alleen de twee oorbellen in die door mijn rechteroorschelp zijn gepiercet, maar ook acht ringen (iedere kant vier) in mijn oren. Niemand die ze ziet, want ik heb mijn haar los hangen, maar ik voel me erg rebellious en cool ineens…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

