Klaar

Eh… had mijn zus nog zo beloofd dat ik mijn puter niet meer aan zou zetten maar kon het niet laten mijn webplek vanavond nog om te katten… Broeder in recht, superbedankt voor de mooie header!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Klaar

  1. bertrand zegt:

    heel licht rem raken, licht aan mar je remt niet. Dan alleen maar hopen dat ie sterk hart heeft. 😀 8) Anders gewoon eikel zijn gang laten gaan.

  2. Jackles zegt:

    Hahaha, ja dat heb ik ooit eens gedaan met een bumperklevende Duitser (Entschuldige). We reden beide nogal hard (boven de 140) en nog zat ie tegen mijn achterbumper aan gekleefd. Ik tikte mijn rem aan, de lampjes gingen branden en die gozer schrok zo hard dat ik hem slingerend uit mijn achteruitkijkspiegel zag verdwijnen…

    Maar da’s lang geleden hoor. En Jackles is tegenwoordig best verdraagzaam enzo. 😛

  3. Draakje zegt:

    Daarom rijd ik gewoon altijd op de linkerbaan! 😀
    En als iemand me toch voorbij kan komen (kan, niet wil) dan doen ze dat maar via rechts..

  4. Eric zegt:

    Graag gedaan.
    Het ziet geweldig uit. 😀

Geef een reactie

