Boomloos

Het duurde nog geen uur voordat ik alle kerstversieringen verwijderd had uit mijn woonkamer. Elk jaar zie ik daar een beetje tegenop en de laatste jaren valt het best wel mee ook, eigenlijk. Er was een tijd dat ik bijzonder droevig werd van het weghalen van mijn kerstboom en alle andere kerstdingen die ik in mijn kamer stouw in december, maar daar heb ik de laatste jaren niet zo’n last meer van.

Zo ziet mijn woonkamer eruit zonder kerstboom:

Best gezellig, zou ik zeggen… (De kerstboom staat elk jaar op het tafeltje rechts voor het raam, waar nu de ficus staat.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Boomloos

  1. Mark zegt:

    Ziet er knus uit Jackles.

  2. blauwe beer zegt:

    Ik vind die ficus toch iets mooiers hebben dan die kerstboom…waarschijnlijk omdat ik hem nog ken van toen hij een stuk kleiner en kaler was… 😀

  3. Eric zegt:

    Als er een moment komt van kerstboomgemis: versier de ficus. 😉

Geef een reactie

