Cyclisch

Jackles: Dag collega van de computers, je spreekt met Jackles. Ik heb een vraag over de nieuwe applicatie.

Collega van de computers: Nou. Ik ben benieuwd of ik je kan helpen.

Jackles (een beetje verrast): Eh… Je collega zei dat ik hem kon bellen en nu ik hem bel kom ik bij jou uit…

Collega van de computers: Oh.

(Stilte)

Jackles (uiteindelijk): Mag ik toch mijn verhaal doen of moet ik iemand anders bellen?

(Stilte)

Collega van de computers (zucht een beetje): Nou. Vertel dan maar.

Jackles: (Legt probleem voor.)

Collega van de computers: Oh. Dan moet je bij de hulpdienst zijn.

Jackles: Kan je collega mij niet terugbellen?

Collega van de computers: Nee. Je moet bij de hulpdienst zijn.

Jackles (flabbergasted): O. Nou, oké, bedankt.

(Jackles belt hulpdienst en krijgt een andere collega van de computers aan de telefoon.)

Jackles: Dag andere collega van de computers. (Legt probleem voor.)

Andere collega van de computers: Nou. Ik ben benieuwd of ik je kan helpen.

(…)

(RAAAAAAHHH!!!)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Cyclisch

  1. Danniëlle zegt:

    Oh help, nu kan ik niet slapen 😦

  2. Urf zegt:

    I can top that. Imagine a person who has All By Myself by Céline Dion for a ring tone.

  3. Marloes zegt:

    Nachtmerries zou je er van krijgen… 😕

  4. Bertrand zegt:

    Interpolis of Par A Dice??? 8) Who gives a f…….. T’is overal hetzelzelfde. Hopelijk zie je gauw 😀

  5. Jackles zegt:

    Hey Burdy! Laat effe weten als je in de buurt bent, OK? Inderdaad hopelijk tot gauw! 8)

Geef een reactie

