Verwarming

Voor het eerst sinds een lange tijd prees ik me gelukkig dat ik niet woon op de plek waar ik zou willen wonen binnen deze stad…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Verwarming

  1. B!f zegt:

    ey
    mooie site
    kom ook eens bij die van ons en doe ffjes mee aan de poll ookal ken je niemand

  2. Marloes zegt:

    Ik moest eerst even Googlen om te zien wie je bedoelde.. 😕

  3. Marco zegt:

    Tja Freddie. Hing al op 1975 op mijn slaapkamertje aan de muur. Megaheld. Al moest ik ff slikken toen hij zijn haar afknipte en zijn snor liet staan 😕 Van ‘Lilly of The Valley’ krijg ik nog steed kippenvel.

  4. Ears Dept. zegt:

    mooie foto heb je uitgekozen

  5. minispace zegt:

    Is toch gezelli – al die kou brengt de mensen weer dichter bij elkaar, buren zien elkaar weer eens etc …

Geef een reactie

