Sneeuw

Nou ja, ‘sneeuw’… Het is precies dit soort rommel dat hier nu overal uit de lucht neerkletst en op straat een vieze, natte grijze smurrie vormt waardoor ik een hekel heb aan sneeuw.

Het is nog maar net begonnen, maar wat mij betreft mag het alweer voorbij zijn. Getverdemme. Sneeuw is een ramp. Ben blij dat ik thuis ben. Verwarming aan, kaarsjes aan, gordijnen dicht & verder lekker nix. Leve de vrijdagavond met nix!

Update: Dus! Enzo!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Sneeuw

  1. Neilz zegt:

    Knap vervelend is dat, ja. Tijd voor deugdelijke isolatie, of toch tijd voor geheel iets anders?

  2. Jackles zegt:

    Eerlijk gezegd denk ik niet aan isolatie…

  3. Ears Dept. zegt:

    ga dan voor de hoekwoning zonder bovenburen… het gaat tenslotte niet om de buitenkant van je huis…

  4. Marloes zegt:

    Inpakken en snel wegwezen dus.. 😉

  5. Jackles zegt:

    @ Ears Dept.: indeed… nou nog zien of ik die centen die het zou moeten gaan kosten op kan of wil brengen…!

    @ Marloes: het wordt inderdaad tijd… 8)

  6. Carin zegt:

    Een goede nachtrust is veel waard!!

    Liefs,
    Carin

  7. Jackles zegt:

    @ Theo: *GIER*
    Kom je nou (na 7 lange jaren) mee… 😛

  8. Mark zegt:

    Nou, hier (nog) geen sneeuw, maar wel regen en harde wind. Brrr..

  9. Ears Dept. zegt:

    vanmiddag zag ik iets wat op die natte grijze smurrie leek waar je over schrijft maar gelukkig heeft het niet doorgezet…

  10. Droog en sneeuwvrij hier, maar dat nix trekt me zo ook wel!

  11. Marco zegt:

    Die grijze smurrie die hier doorgaans valt is inderdaad verre van wenselijk. Maar echte sneeuw… I love it! Inmiddels ligt er hier een centimeter of 5 en ik hoop dat dit morgenochtend minimaal verdubbeld is.

Geef een reactie

