Queen of Kings

I have sailed the seasFrom Mars to MercuryI have drunk the wineTime after time

Farookh Bulsara… ik mis je nog steeds.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

11 reacties op Queen of Kings

  1. minispace zegt:

    En als ik het rechtsboven goed zie, staat Normaal in het voorprogramma. Kiek Uut !

  2. Anne zegt:

    Ha, ik had er 4 na 10 minuten. Per internet πŸ™‚

  3. Marco zegt:

    Kijk, dat is nog eens een zwager!

  4. Jackles zegt:

    @ Minispace: eeeeeeeeeeeeeeh. Komen we denk ik een beetje later binnen dan 18.30 uur. Denk ik. Zal het eens met mijn mede-Robbie-Williams-gangers bespreken… πŸ˜›

    @ Marco: youbetcha! πŸ˜‰

  5. Draakje zegt:

    Wij gaan donderdags..
    Mijn hubbie had kaarten kunnen regelen via de pre sale.. Dus geen vrieskou of rijlig taferelen hier..

  6. Eric zegt:

    15 uur wachten, 140 nummertjes uitgedeeld.
    En ze hadden allemaal kaarten.
    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  7. Theo (die kale) zegt:

    http://www.ibw.nl/eartech/
    of is dit flauw ? πŸ™‚

  8. B!f zegt:

    ey
    mooie site
    kom ook eens bij die van ons en doe ffjes mee aan de poll ookal ken je niemand

  9. Marloes zegt:

    Ik moest eerst even Googlen om te zien wie je bedoelde.. πŸ˜•

  10. Marco zegt:

    Tja Freddie. Hing al op 1975 op mijn slaapkamertje aan de muur. Megaheld. Al moest ik ff slikken toen hij zijn haar afknipte en zijn snor liet staan πŸ˜• Van ‘Lilly of The Valley’ krijg ik nog steed kippenvel.

  11. Ears Dept. zegt:

    mooie foto heb je uitgekozen

Geef een reactie

