Kijken

Past dit bij mij?

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Kijken

  1. Marloes zegt:

    en? en? en?…had je wat?

  2. Mark zegt:

    Ben je wel lief geweest? 😉

  3. Jackles zegt:

    @ Mark: dat zal het zijn geweest! 😛

  4. Ears Dept. zegt:

    uitgaand van je web-log zeg ik NEE

  5. Danniëlle zegt:

    Ik moet Ears Dept. gelijk geven!

  6. je pa en ma zegt:

    Trek je niks van de vorige twee reacties aan. Wij vinden dat het wel bij je past.

  7. Marloes zegt:

    Echt wel…een plekje met een tuin. Super!

  8. Marco zegt:

    Tja ik moet me helaas aansluiten bij Ears Dept en Danniëlle maar ook ik ken je i.t.t. Pa en Ma enkel via dit medium. Hoe dan ook, als jij je er happy voelt is het de juiste keuze.

  9. mi ti zegt:

    het ziet er idd wel erg braaf en burgerlijk uit, maar het gaat erom wat je er zelf mee doet van binnen!

    Ik zou er voor gaan als ik jou was, mits het goed voelt.
    (ohw dat doet t vast niet want anders had je het niet zo gelogd)

  10. Danniëlle zegt:

    Marco heeft wel een beetje gelijk, ik kan er natuurlijk niet zo goed over oordelen als je eigen pa en ma. Dus je kunt beter hun oordeel volgen 😉

  11. Blauwe Beer zegt:

    Wat de andere ook zeggen, het gaat er om wat je er van maakt…een zilver kleurig wandje…rode gordijntje…als het goed voelt; DOEN!!!!

  12. minispace zegt:

    Verf de muren paars en voila !

Geef een reactie

