Film

O wacht. Heb helemaal niet gemeld dat ik naar de film ben geweest, en dat terwijl ik al maanden niet meer naar de film was geweest en het dus een hele gebeurtenis is dat ik gisteravond naar de film ben geweest.

Het was Lord of War met Nic Cage en het is een tijdje geleden (en dan bedoel ik in boiscoopbezoeken en niet in maanden dat ik niet naar de bioscoop ben geweest) dat ik de bioscoop uit kwam met dit gevoel: het gevoel dat ik een echt goeie film had gezien.

Jonathan ‘Woss’ kan me nog meer vertellen. Lord of War is een goeie film. (En wat ie ook te zaniken had over de acteur die Nic’s floppy haired brother speelt – Jon, echt. Die jongen kan best acteren (wat zeg ik) en bovendien, het is een juweeltje om naar te kijken (zie links). Zelfs als ie bijzonder geloofwaardig een halve gram coke van de achterbank van en auto ligt te snuiven.) (Nee, ik heb zelf nog nooit iemand welke hoeveelheid coke dan ook van de achterbank van een auto zien snuiven, maar wel van andere plaatsen dus ik denk dat ik toch wel weet waar ik het over heb.) (Qua hebberigheid.) (Van junks.) (Als er coke in de buurt is.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Film

  1. Jackles zegt:

    Wie, Jonathan ‘Woss’, Lord of War, Nic Cage of de jongen links?

Geef een reactie

