Auto (update)

O ja. Bijna vergeten (kuch) dat er ook nog wat met mijn auto was.

Vandaag hebben mijn vrienden van Renault Route Service ervoor gezorgd dat mijn auto bij de dealer kwam te staan. De berger die mijn auto kwam verslepen vroeg aan me: “Rijdt ie nog?” Eeeh… NEE MAN! Anders zou ik zélf wel naar de bloody garage rijden! (Oh. Maar heb me niet boos gemaakt. Helemaal niet zelfs.) (Voor degenen die denken dat ik sarcastisch ben: nee, echt niet. Boos was ik gisteravond al en dat kost echt veel te veel energie.) (O wat was ik gisteravond blij dat meneer ANWB niet vroeg of ‘er wel benzine in zat’. Ik was denk ik ontploft als ik die vraag had gekegen!)

Hoe dan ook, lekkere koffie gedronken bij de dealer, door één van de medewerkers terug naar mijn werk gebracht, aan het einde van de middag maar eens gebeld hoe het ermee was. Nu: er was een zekering geoxideerd in het computergedeelte van mijn vehikel. Dé (belangrijkste) zekering (waardoor de motor dus niet meer aanslaat). Een zekering die ze moeten bestellen, zo apart is ie. Een zekering die € 80,00 exclusief BTW kost. En die vervolgens ook nog een hoop knaken kost om erin te zetten.

Vrijdag mag ik mijn auto weer gaan ophalen. Een mooi vooruitzicht. Bijkomend nadeeltje: als ik wegrij bij de garage ben ik € 350,00 armer. Het moet wel een héél interessante zekering zijn.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Auto (update)

  1. Danniëlle zegt:

    Functioneringsgesprek? Bij mijn werkgever hebben ze die naam al tig keer aangepast in al die jaren dat ik er ben. Dus ik had afgelopen donderdag mijn COP- en Contracteringsgesprek 😕

  2. Jackles zegt:

    Ja, bij ons heet het ook niet zo… het is een IPC-gesprek. Ik denk dat ze proberen de spanning wat van het woord af te halen, maar of dat lukt door er een lekkere afkorting aan te hagen…? 8)

  3. Mark zegt:

    En ik ben ontzettend blij dat jij een weblog hebt. 😉

  4. eric.s zegt:

    zo. dat moet inderdaad een knap stukje techniek zijn, voor die prijs.bedankt trouwens, ik heb de hele dag die hobbithit in m’n hoofd gehad.

  5. Peewee zegt:

    Tja, die dealers en garages kloppen je graag de Euri’s uit de beurs.

    Die 80 Euri is waarschijnlijk met 75% winstopslag om maar te zwijgen over het arbeidsloon.

    Ach, mensen rippen is een fijn gevoel voor die garages. Je hebt geen alternatief en dat is het gemene. Ze rippen je allemaal en dat geeft ze een sterke positie, die dealers en garagemannetjes.

    Oh, en wat betreft dat steeds minder hip voelen wat betreft concertbezoek, ik deel in die malaise………..

  6. Piet van Wijk zegt:

    Deze zekering is zo interessant dat als je hem mist je auto niet meer loopt.
    Groetjes pa.

  7. Marloes zegt:

    Voor dat geld moet hij nu toch wel anti oxiderend zijn, anders gaf ik hem terug.. 😛

Geef een reactie

