Functioneringsgesprek

Sommige mensen zien huizenhoog op tegen functioneringsgesprekken. Is ook wel begrijpelijk, want een ander dan jij gaat ‘even’ zitten beoordelen of jij je wel op de juiste manier van je taken hebt gekweten de afgelopen periode. Als de tijd van de functioneringsgesprekken zich weer aandoet zie je dat mensen ineens aspirines op hun bureaus hebben en ladingen Rennie eten. Oh, het Functioneringsgesprek. Quelle drama!

Ook Jackles ontkomt er niet aan – vandaag had Jackles haar ‘functioneringsgesprek’. Nee, ik ga u niet vertellen dat het onverdeeld positief was. Dat was het immers ook niet en de tijd dat ik loog ligt alweer een paar jaar achter me. Maar het begin van het gesprek zei alles. Degene die het Functioneringsgesprek met mij aanging zei: “Ik ben ontzettend blij dat jij op onze afdeling zit.”

Dan kan een gesprek al lang niet meer onprettig worden.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Functioneringsgesprek

  1. Marloes zegt:

    Niet druk over maken Jackles, de wereld vergaat niet en anders ben jij de eerste die het merkt, zo met dat open raam… 😉

  2. Danniëlle zegt:

    Functioneringsgesprek? Bij mijn werkgever hebben ze die naam al tig keer aangepast in al die jaren dat ik er ben. Dus ik had afgelopen donderdag mijn COP- en Contracteringsgesprek 😕

  3. Jackles zegt:

    Ja, bij ons heet het ook niet zo… het is een IPC-gesprek. Ik denk dat ze proberen de spanning wat van het woord af te halen, maar of dat lukt door er een lekkere afkorting aan te hagen…? 8)

  4. Mark zegt:

    En ik ben ontzettend blij dat jij een weblog hebt. 😉

Geef een reactie

