Werk

Of het komt doordat ik vannacht niet zo goed heb geslapen of dat ik me toch onbewust drukker maak over morgen weer gaan werken dan ik weet of wil toegeven of beide, ik voel me alsof ik kan huilen. Heb net even aan de telefoon gezeten met mijn collega (om iets af te spreken over vervoer, hebben morgen gezamenlijke afspraak buiten de deur) en schijnbaar moet ik morgen puinruimen op mijn werk. En ben slechts 5 dagen afwezig geweest.

Ga geen details vermelden maar heb er geen zin in om te gaan werken. Wil op dit moment gewoon nog 2 maanden vrij. Voel me nu al ellendig & dan ben ik nog niet eens in de buurt van mijn kantoor geweest.

(Begrijp me niet verkeerd, ik vind mijn werk leuk. Maar nu niet dus.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Werk

  1. Marko zegt:

    Two top federal health officials said that the H5N1 virus has already acquired five of the 10 genetic sequence changes associated with human-to-human transmission of the 1918 virus.

    Nee klopt, dat gaat de goede kant op ……

    Maar het weer in de UK wordt zo te zien dinsdag even slecht en daarna weer beter, dus kom gerust deze kant op! (Nou ja, volgens de BBC dan)

  2. Jackles zegt:

    Ja, zo zie je maar weer, iedereen leest dingen op zijn eigen manier en haalt eruit wat hij of zij eruit wil halen… Jammer alleen (understatement) dat de pers daar op zo schaamteloze wijze misbruik van pleegt te maken.

    Overigens zie ik dat de BBC de ‘slechte dag’ van de week bij heeft gesteld naar woensdag… ah hell, ik kom lekker tóch! (Heheh!)

  3. Marloes zegt:

    Herkenbaar, het zijn vaak de nevenzaken die de pret in het werk bederven

Geef een reactie

