's Nachts

Vannacht zit ik achter mijn computer een logje te tikken terwijl ik liever zou slapen. Maar er is een houseparty gaande in de sporthallen hier aan de overkant van de Ringbaan Zuid. En dat duurt nog wel even.

Gisternacht werd ik wakker om een uur of drie. De televisie stond nog aan, maar daar werd ik niet wakker van. Ik werd wakker omdat er iemand in mijn oor fluisterde: “You are my love song.” Terwijl ik alleen was.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op 's Nachts

  1. Rene zegt:

    Zal ik dan maar wat herrie komen maken?

  2. Danniëlle zegt:

    Hier is het ook erg stil geweest vandaag (zeer weinig studenten gezien vandaag). Ik ben blij dat ik over 5 minuten naar huis mag 🙂

  3. Marco zegt:

    Rust… heerlijk. Was dat op mijn werk maar het geval.

  4. Marloes zegt:

    Zet je radio dan gewoon wat harder en kweel luidkeels mee. Werkt als een trein.. 😉

  5. Mark zegt:

    Toch maar goed dat die houseparty aan de gang was, en dat je niet bent gaan slapen. Anders had je Robbie gemist. 😉

Geef een reactie

