Birthday

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Birthday

  1. Mark zegt:

    Maar ik vind het niet erg hoor, dat het mooi weer is. De grote lijn weten we toch zo ongeveer wel in Nederland?

  2. Danniëlle zegt:

    Gefeliciteerd! Je bent precies 366 dagen ouder dan ik 🙂

  3. Mark zegt:

    En een maand dan mij. Gefeliciteerd!

  4. Audrey, Frans en Amy zegt:

    Van harte gefeliciteerd!!!!

  5. Marco zegt:

    Proficiat en een hele fijne dag gewenst!!!

  6. Blauwe Beer zegt:

    ~GEFELICITEERD!!!!~ Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!

  7. Theo jeweetwel die kale zegt:

    Van Harte en heel veel gezondheid toegewenst !!!

  8. Urf zegt:

    Aha! ZO heet je dus echt!

  9. Jackles zegt:

    Neeneeneeneenee, dat was een schuilnaam die mijn ouders hadden verzonnen, back in 1971… 😛

  10. Peter zegt:

    Nog gefeliciflapstaart met je verjaardag.

    Hopelijk heb je de kaart gehad??

    greetz Peter

  11. minispace zegt:

    Beetje verlaat, want ik ben nogal een Oss, gefeliciteerd 😉

  12. Marloes zegt:

    Te laat, ik weet het. Op tijd komen is nu eenmaal niet mijn sterkste kant.
    Alsnog van harte jackles!

Geef een reactie

