Extremen

Het warmste begin van september van de eeuw. Da’s mooi. Het was ook warm, natuurlijk.

Maar even niet over de warmte, ofzo. Is het niet raar dat we altijd iets willen hebben uit de statistieken om naar te kijken? De warmste eerste week van september, de regenachtigste augustus, de zonnigste juni, de koudste winter…

Wat moet je in hemelsnaam met extremen?

Waarom kijkt er zelden iemand naar de grote lijn…?

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Extremen

  1. Marloes zegt:

    Eerst verliefd, dan verloofd, dan getrouwd, en dan pas sex was het volgens mij?…:P
    Alle gekheid op een stokje Jackles, die dame houdt er vreemde ideeën op na hoor.

  2. Urf zegt:

    Ik zou je niet ooit ten huwelijk kunnen vragen, ware jij zoals mevrouw X. Blondjes…

  3. Bertrand zegt:

    Na 3 jaar USA heb ik toch iets van ” tja vertaal ik dit nu echt goed??” Aan Terrie gevraagd maar was ook niet zo zeker 8) . Ik ga gewoon naar bed en geniet meer van de momenten dat we dat samen kunnen doen.
    Morge hon, love you see you when you go to bed and I go to work. 8)

  4. Mark zegt:

    Maar ik vind het niet erg hoor, dat het mooi weer is. De grote lijn weten we toch zo ongeveer wel in Nederland?

Geef een reactie

