'Precious'

Vandaag kwam ik een quote tegen van een niet nader te specificeren actrice waar ik een beetje mee bleef zitten. De quote luidt als volgt:

The most precious moment in life is when you’re about to fall in love. You’re lying in bed together and he’s gazing at you and you’re gazing at him and there’s a sense that something truly wondrous is about to happen. It’s a nervous moment – but it’s exhilarating.

Bedoelt mevrouw X seks voor verliefdheid? Of alleen platonisch in bed gaan liggen met elkaar en dan verliefd worden en dan seks?

Jackles is in de war.

Jackles wordt eerst verliefd en beslist dan of die persoon het waard zou kunnen zijn mee te nemen naar bed (los van de seks).

Hoe dan ook: als wat mevrouw X zegt klopt, dan heeft Jackles the most precious moment in life nog nooit meegemaakt en dat zal ze, gezien voorgaande, ook nooit doen ook niet. Jackles is vast ouderwets. En in ieder geval geen beroemde actrice.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op 'Precious'

  1. Marloes zegt:

    Eerst verliefd, dan verloofd, dan getrouwd, en dan pas sex was het volgens mij?…:P
    Alle gekheid op een stokje Jackles, die dame houdt er vreemde ideeën op na hoor.

  2. Urf zegt:

    Ik zou je niet ooit ten huwelijk kunnen vragen, ware jij zoals mevrouw X. Blondjes…

  3. Bertrand zegt:

    Na 3 jaar USA heb ik toch iets van ” tja vertaal ik dit nu echt goed??” Aan Terrie gevraagd maar was ook niet zo zeker 8) . Ik ga gewoon naar bed en geniet meer van de momenten dat we dat samen kunnen doen.
    Morge hon, love you see you when you go to bed and I go to work. 8)

Geef een reactie

