Boekenkettingpost

Oh oh. Heb alweer een tijdje geleden een boekenkettingdingeskerken gekregen van Headmusic. Had ik natuurlijk net kunnen doen of ik t niet had gezien maar ik lees nou eenmaal te veel en te graag om zo’n ding aan me voorbij te laten gaan. Here it goes

Totaal aantal boeken in mijn bezit
Goeie vraag… Om en nabij de 200 denk ik. (Verder leen ik veel & ben ik lid van de bibliotheek, jawel geachte lezers, bij deze kent u iemand die geen student meer is en tóch lid is van de bibliotheek!)

Laatste boek dat ik kocht
Afgelopen zondag op ‘Boeken rond het Paleis’ hier in Tilburg heb ik twee boeken gekocht: Prettige feestdagen van Wayne Dyer en een boek over tarot van Kathleen McCormack. Nee, ik leg geen tarotkaarten.
Eigenlijk had ik mijn oog laten vallen op een boek over astronomie uit de 19e eeuw, maar de 160 euro’tjes die het moest kosten had ik even niet bij me…

Laatste boek dat ik las
Slaap van Annelies Verbeke.

Vijf boeken die veel voor me betekenen
Alle delen van Harry Potter. Eh. Dat zijn er dus al zes…
Nee grapje. Gaan we:

Glamourama – Brett Easton Ellis
House of leaves – Mark Z. Danielewski
Ethica – Aristotoles
Nineteen eighty-four George Orwell
& het boek met de sprookjes van de gebroeders Grimm. Nee echt. Nee echt!

Geef t stokkie niet door, maar als mensen zich geroepen voelen…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Boekenkettingpost

  1. Marloes zegt:

    euh?…heb ik iets gemist?

  2. Marco zegt:

    Hahaha. Dat Isengard clipje blijft leuk! 😀

  3. Danniëlle zegt:

    Ben geen student meer maar leen ook nog veel bij de bibliotheek (maar ja, ik ben dan ook werkzaam in die branche). Ach, het ‘biebpasje’ staat dan wel op naam van Headmusic maar dat maakt ze bij de plaatselijke bieb helemaal niets uit. 😉

  4. leuk filmpje.kijk eens op mijn site aub en zet eens een reactie

Geef een reactie

