Berghok II

Nou…

(Het gaat écht om hetzelfde berghok!)

Mede met dank aan René die halverwege het opruimen met gebak aan kwam zetten & mee heeft geholpen veel van de rommel naar beneden te transporteren (ik woon 3 hoog… zonder lift)!

Saillant detail: we zetten een stofzuiger naast de container beneden, onder het toeziend oog van een heel aardige meneer die zijn hond uit liep te laten. Nog geen 5 minuten naderhand kwamen we terug beneden met de tweede lading rommel… stofzuiger weg. Eh.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Berghok II

  1. Bertrand zegt:

    Tja wat kan ik zeggen??? Dat is de Rene zoals ik me herrinner maar UUUUUUUUHHHHHHHH Zou jij niet degene moeten zijn voor het gebak?????

    Groetjes Bertrand Terrie 😛

  2. Marloes zegt:

    Ik heb ook nog wel zo’n hok Jackles, en jij lijkt hier heeeeeeel goed in te zijn…. 😉

Geef een reactie

