Effe pluggen

30 Seconds to MarsA beautiful lie. Release: 30 augustus. Genre: rock. Geproduceerd door Josh Abraham (Velvet Revolver). Serieus: het is een bijzonder fijn album…!

P.S. Nee, dit brengt mij helemaal nix op… tis alleen een bandje dat wel wat aandacht verdient naar mijn bescheiden mening!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Effe pluggen

  1. Bertrand zegt:

    Kunnen we dan poging wagen om die wijn meester te maken tussen 21-12-05 en 02-01-06??????? Ben meer bier liefhebber maar als het moet πŸ™‚ Graag als snacks kroketten en frikandellen en haring.
    In andere woorden wij zijn dan in nederland en bezoekje tilburg ligt zekers in onze gedachte.
    Groeten aan iedereen
    Bertrand

  2. Jackles zegt:

    Heeeey Bert! Er is ook bier natuurlijk… tegen die tijd zelfs weer NIEUW bier, dusseh… Jullie zijn van harte welkom!

  3. Bertrand zegt:

    πŸ˜• πŸ˜• πŸ˜•
    Te oud mischien ??????? Nope geen Bandje voor mij maar denk dat ik wel 2 weet van wel. Mischien heeft ook te maken dat ik net thuis ben van werk, luister voor werk nogeens. πŸ˜›
    Groetjes Bertrand

  4. Marloes zegt:

    Dochterlief had ze al ontdekt, en ik dus ook…. πŸ˜•

Geef een reactie

