Vandaag?

O, eh, voor als mensen zich af mochten vragen wat ik vandaag heb gedaan, nu de kermis voorbij is… well, ik heb 2 weken vrij, pas op het huis van mijn zus die 2 weken op vakantie is & heb vandaag bijzonder weinig gedaan! Uitgeslapen, een afspraak gemaakt met vrienden om morgen weer eens te gaan winkelen in Amsterdam, zitten lezen in de tuin (het was hier weliswaar bewolkt maar behoorlijk warm!) & wat geschreven. (Geschreven? Ja. In een papieren dagboek en vooral over dingen die ik hier dus niet ga vermelden!)

P.S. Ben aan het lezen in Angela’s ashes van Frank McCourt. Is een aanrader. Ik kan het in ieder geval maar moeilijk weg leggen. Meneer McCourt is Pulitzer Prize-winnaar, gewoonlijk niet echt een aansporing voor mij om een boek van iemand te gaan lezen, maar dit lag ergens op een plank in een kast bij mijn zus thuis & ik besloot eens te kijken wat het was… Nou ja, een goed boek dus!

P.S. Ik weet wat je denkt: wat een chagrijnig jongetje! Ja, inderdaad… maar dat zou iedereen worden als je zo’n leven hebt (eh, chagrijnig dus, niet meteen ook een jongetje…)… nou ja, mocht het je interesseren: lezen dat boek!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Vandaag?

  1. Danniëlle zegt:

    Ik vind het niet meer leuk!!! 😦 😦

  2. Jackles zegt:

    Twas vorige X al alles behalve leuk… maar nogmaals: ik laat me er dus niet van weerhouden naar Londen te gaan!

  3. Marloes zegt:

    Lang leve Bol.com. Nog 3 nachtjes slapen… 😀

Geef een reactie

