Waarom zo weinig updates, Jackles?

… omdat Jackles op de Tilburgse Kermis zit natuurlijk!


Hoog-gaat-ie


Wát zit er in dat bakje?


Na ruim tien jaar weer terug op de Tilburgse Kermis


Ach, kapot! (Nee, grapje)


Besterdring


Daar gingen we maar eens niet in dan


Glijbaan


Spin/inktvis/ding-achtig


Het was weer Roze Maandag, ook…


Kijk eens in de wuppie’tjes van mijn ogen…


Diva


Waarom kijkt een indiaan zó? Omdat ie zó nix ziet…


Roller Ghoster met onweerslucht (sfeervol hoor!)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

11 reacties op Waarom zo weinig updates, Jackles?

  1. Audrey zegt:

    Bij ons komen volgende week nieuwe bed-bodems en matrassen. Kunnen we hopelijk voortaan opstaan zonder pijn in de rug……
    De kussens hebben we maar meteen mee genomen.
    Kunnen we vast wennen he.
    Groetjes en slaap lekker

  2. Marco zegt:

    Ik vind Liam’s stem juist interessanter klinken dan destijds. Krakend, doorleeft en snerend.

  3. Jackles zegt:

    @ Marco: dat had ik inderdaad begrepen van je site. Maar ik vond m geforceerd (nog geforceerder dan ‘vroeger’) klinken. Alsof z’n stem heel hoog in zijn keel pas wordt gevormd. Serieus slecht stemgebruik. Is trouwens logisch wel dat zijn stembanden stuk zouden gaan, de manier waarop die jongen altijd heeft gezongen… ik had alleen gehoopt dat het minder hoorbaar verschil zou opleveren.

  4. Marco zegt:

    Ziet er heftig uit die Kermis. Overal in geweest?

  5. Jackles zegt:

    Nee, nee, nee, waar zie je me voor aan! 😛

  6. Marloes zegt:

    In dat bakje zitten servetjes, dat zie je zo.. 😉 enneuh wat is besterdring?

  7. Danniëlle zegt:

    Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat meneer Headmusic een kermis al snel heftig vindt. Hij schijnt niet zo’n sterke maag te hebben 😉

  8. Jackles zegt:

    @ Marloes: da’s een straat (de Besterdring, Ring van de Besterd)…!

  9. Erwin zegt zegt:

    na de roze maandag zag je er toch een stuk slechter uit
    ik denk dat ik dit maar aan mijn neus voorbij laat gaan

  10. Marloes zegt:

    AHA..ik vond het een beetje een enge klank hebben, maar ik had gewoon de klemtoon verkeerd.. 😉

  11. Jackles zegt:

    Ehhh… Erwin? Kennen wij elkaar?

Geef een reactie

