Ik hou van Londen, deel zoveel

Minor explosions using detonators only have sparked the evacuation of three Tube stations and the closure of three lines, a BBC correspondent has said. Police cordoned off large areas around Warren Street, Oval and one of the Shepherd’s Bush Tube stations.

A route 26 bus in Hackney Road in Bethnal Green had its windows blown out by a blast. There were no injuries. Police in London say they are not treating the situation as “a major incident yet”.

*geen commentaar*
*bedenk dat ik graag naar Londen wil*
*bedenk dat de tijd rijp is weer eens wat foto’s van Londen te plaatsen*

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Ik hou van Londen, deel zoveel

  1. audrey zegt:

    Laat maar vervuilen zou ik zeggen.
    Mijn exemplaar ligt zaterdag klaar bij de Bruna.
    Met Bol.com was het de vorige keer niet helemaal goed gegaan, wij waren niet thuis. Oeps, dom natuurlijk.
    En wij ontvingen dus die dag geen HP. Dus snel naar Bruna geraced!! Wat bleek, hadden ze het afgegeven bij de overburen en die kwam de volgende dag ’s avonds mijn boek brengen………….wat een oen!!
    Dit jaar leg ik het dus helemaal in mijn eigen handen.

  2. Jackles zegt:

    Hola. Hopelijk gaat het wel goed komen zaterdag want ik leef er ERNSTIG naartoe! 😀

  3. Danniëlle zegt:

    Veel plezier!!! Ik wacht gewoon tot de Nederlandse vertaling klaar is in november en ben als voorbereiding maar weer eens begonnen in deel 4. 🙂

  4. Audrey zegt:

    Nou, de eerste hoofdstukken zitten er weer op. Toch wel een paar verrassingen!!
    Maar laten we ze hier maar niet noemen voor degenen die wachten tot november…..

  5. Audrey zegt:

    Vanmorgen HP uitgelezen. En het klinkt misschien kinderachtig, maar ik heb echt zitten huilen om de persoon die dood is gegaan. En net als jij baal ik nu dat het nog zo lang duurt voordat deel 7 verschijnt. Maar van de andere kant, dan is het ook definitief over…. En nu hebben we nog iets om naar uit te zien.

  6. minispace zegt:

    Wordt het niet eens tijd aan emigreren te denken ? 😉

Geef een reactie

