Oasis

Hoor Oasis live op MTV, Cigarettes & alcohol. Heb het niet verkeerd gehoord toen ik ze een tijdje geleden zag bij Top of the Pops – Liams stembanden zijn helemaal stuk. Damn zeg.

P.S. Heb vorige week nieuwe kussens gekocht voor op mijn bed & heb ze er nu op liggen. Ze zijn zácht! En lekker dik! Ga daarom nu ook snel slapen… verheug me op mijn schoon opgemaakte bedje met mijn nieuwe kussens!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Oasis

  1. frank zegt:

    het is gewoon een hele mooie stad! gr frank

  2. minispace zegt:

    Tijd om maar weer eens deze kant op te komen 😉

  3. Jackles zegt:

    @ Minispace: precies! (Herinner ik me nog iets van een house warming…?)

  4. Audrey zegt:

    Bij ons komen volgende week nieuwe bed-bodems en matrassen. Kunnen we hopelijk voortaan opstaan zonder pijn in de rug……
    De kussens hebben we maar meteen mee genomen.
    Kunnen we vast wennen he.
    Groetjes en slaap lekker

  5. Marco zegt:

    Ik vind Liam’s stem juist interessanter klinken dan destijds. Krakend, doorleeft en snerend.

  6. Jackles zegt:

    @ Marco: dat had ik inderdaad begrepen van je site. Maar ik vond m geforceerd (nog geforceerder dan ‘vroeger’) klinken. Alsof z’n stem heel hoog in zijn keel pas wordt gevormd. Serieus slecht stemgebruik. Is trouwens logisch wel dat zijn stembanden stuk zouden gaan, de manier waarop die jongen altijd heeft gezongen… ik had alleen gehoopt dat het minder hoorbaar verschil zou opleveren.

Geef een reactie

