Ik hou van Londen (V)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Ik hou van Londen (V)

  1. Marco zegt:

    Ik hou ook van Londen. Stad der steden. Gisteren groot feest, vandaag een gitzwarte dag. Heb gelukkig al bericht gehad van mijn vrienden daar. Desondanks: GODVERDOMME!

  2. Jackles zegt:

    Indeed. Probeer al een paar uur niet te gaan schelden.

  3. Mark zegt:

    Ik heb ook een neef wonen in London, waar we al jaren geen contact meer mee hebben, maar toch. Je hoopt toch dat hij niet onder de slachtoffers is.

  4. Urf zegt:

    Heb niet eens geprobeerd niet te schelden.
    GODVERDOMME!

  5. minispace zegt:

    This is London. Ook hier stappen ‘we’ weer overheen …

  6. frank zegt:

    het is gewoon een hele mooie stad! gr frank

  7. Jackles zegt:

    Indeed Minispace… that’s why I love that town so much!

  8. minispace zegt:

    Tijd om maar weer eens deze kant op te komen 😉

  9. Jackles zegt:

    @ Minispace: precies! (Herinner ik me nog iets van een house warming…?)

Geef een reactie

