Auto

Vanmorgen even naar de garage gereden om mijn lieve auto weg te brengen. Er zit een minuscuul deukje in de hatchback waardoor een scheurtje in de lak is gekomen waardoor de hele achterklap opnieuw gespoten moet worden. (Zag het een week of 2 geleden toen ik terug kwam van het boodschappen doen. Wauw, wat had ik de pest in!) Anyhow, omdat ik zo’n verschrikkelijk goeie verzekering heb (…) kreeg ik gratis een leenauto mee.

Hartstikke leuke auto. Zie hiernaast.

Echt zo’n auto waar je lekker een paar kilometer zou willen gaan rijden. Vlot, alles erop en eraan, en bovendien een andere auto dan je zelf hebt (dat helpt nogal!).

Maar heelaasch… ik was vanmorgen allang blij dat ik weer thuis was en terug mijn mandje in kon. Heb vanmiddag een foto’tje genomen van hoe mooi mijn leenauto staat te zijn op de parkeerplaats voor mijn flat. En dat was het. Ga er morgen tegen de avond weer in rijden – om mijn eigen auto weer op te halen. Ik reken er een beetje op dat ik dan meer van de rit kan genieten dan vanmorgen (want voel me nu ook stukken beter). Maar kilometers maken met mjin leenauto’tje zit er niet in jammer genoeg…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Auto

  1. Mark zegt:

    “omdat ik zo’n verschrikkelijk goeie verzekering heb” ,kan je je dan daar niet verzekeren tegen ziek worden? 😉

  2. Jackles zegt:

    Hahaha, I wish! (Offeh, niet natuurlijk… eh…) 8)

  3. beautyaddict zegt:

    Lekker laten lopen, was ooit in Oakland (San Fransisco) waar je ze in de bossen gewoon tegen kunt komen, heel normaal !

Geef een reactie

