Zomer

Mijn afgelopen weekend opgelopen verbrandingen beginnen eindelijk acceptabele proporties aan te nemen – dat wil zeggen dat het lang niet meer op alle plaatsen pijn doet als ik aangeraakt word en zowaar, hier en daar vervel ik niet, maar transformeert de verbranding naar goudbruin! Het is niet waar, Jackles is sporting (sort of) a tan!

Heb me voor vanmiddag voorgenomen niet naar buiten te gaan tijdens de lunch, loop namelijk het risico dat ik niet meer terug naar binnen wil en als ik me er dan toch toe heb kunnen zetten terug naar binnen te gaan wordt werken een serieus probleem. Jackles spreekt uit ervaring.

Hoe dan ook: het is zomer. Joepie! Wat mij betreft blijft het nog wel even mooi weer…!

P.S. Iemand gisteravond de opkomende bijna volle maan gezien? Wat een magische avond was het gisteren! Vanavond is het echt volle maan, ik hoop dat het onbewolkt is!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Zomer

  1. Mark zegt:

    Als ik dit zo lees, zou ik ook niet naar buiten gaan. 😉

  2. Jackles zegt:

    “Een overgroot gedeelte van het personeelsbestand bestaat uit vrouwen. Sommige afdelingen worden dan ook voor 90% door vrouwtjes bezet.”
    Welke dan? 😕

Geef een reactie

