Slaap of geen slaap

Vannacht bijzonder slecht geslapen, veel in de auto gezeten vandaag, net lekker uit eten geweest & wat rosé gedronken, en toen verheugde ik me dus op mijn lekkere zachte bedje en een ruim aantal uren slaap.

En toen was er een houseparty aan de gang in de sporthallen hier schuin tegenover (of in die contreien).

*zucht*

Update: Het duurde tot iets na vieren. Heb ik toch nog een uurtje of 3 geslapen uiteindelijk. Oh, en het feestje was in het bloody zwembad.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Slaap of geen slaap

  1. Maris zegt:

    Ik ken dat, 7 dagen gewerkt denk je lekker uit te slapen gaan ze om 7:30 boren! Wordt je ook niet vrolijk van. Toch welterusten en leuke site heb je!

  2. minispace zegt:

    Loop er naartoe en haal de stekker uit het stopcontact …

  3. Mark zegt:

    Het zit je ook niet mee he? 😉

  4. Marloes zegt:

    Tsk….feestjes die de overburen houden kunnen net zo luidruchtig zijn…
    *gaaaaaap*

Geef een reactie

