Verdriet II

En Geert bloody Wilders gaat morgen een motie van wantrouwen indienen. Holy smokes. Kan niet eens verwoorden wat ik van die man vind.

Nee wacht, laat me dat opnieuw verwoorden: ik kan alles verwoorden wat ik wil… ik wíl niet eens verwoorden wat ik van die man vind.

O enneh kan het negativisme nu de deur uit? Er is gestemd, het is ‘nee’ geworden, nou niet langer doorneuzelen over wat men ervan vindt en hoe erg het toch allemaal wel niet is, maar richten op antwoorden en oplossingen. Zo moeilijk is het allemaal niet; ook de Duitsers snappen het…!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Verdriet II

  1. Marloes zegt:

    Iedere eikel heeft echt wel een wapen, alleen deze niet.
    Hij vindt trouwens ook nooit meer een verhuizer ben ik bang

Geef een reactie

