Nodig

Weet je waar Jackles een grondige hekel aan heeft? Wanneer mensen haar gaan vertellen wat ze nodig heeft. En wel op volgende wijze:

Jackles: “Ik kom donderdag niet naar [naam bijeenkomst] omdat [reden].”
Vriend van Jackles: “Jammer. [naam partner] en ik denken namelijk dat je het écht nodig hebt.”

Raad eens waar Jackles dus nooit van haar leven naartoe gaat. Jackles laat mensen die niet Jackles zelf zijn niet uitmaken wat Jackles echt nodig heeft. (Zo hee. Blijkt Jackles toch nog een beetje van haar kont-tegen-de-kribgedrag te vertonen, stiekem.)

Om te compenseren nog een leuk piccie, geleend van de Flickrplek van Sas:

Heh. (Vertaling? Pak maar een woordenboek. Die waren vroeger toen we allemaal nog op de middelbare school zaten verplicht om te hebben & ik kan me niet voorstellen dat iedereen ze weg heeft gegooid in de tussentijd.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Nodig

  1. Marloes zegt:

    Daar heb je toch ook niets aan, wie kan die dingen daarboven lezen?… 😛

  2. minispace zegt:

    Hela, dit is iets voor mijn ‘funny signs’ collectie 🙂

Geef een reactie

