Reds

(Niemand kan ook maar vermoeden hoe ontzettend mijn leedvermaak voor AC Milan is. BWHAHAHAHAHAAH!!!)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Reds

  1. Marloes zegt:

    Wie is Rick van Velthuysen? Ik had nog nooit van hem gehoord. Enne…of je het weten wilt of niet, ik stem tegen.. 😉

  2. Bertrand zegt:

    Had heel verhaal maar je schijnt beperkt te zijn in je reactie. Als je wil weten effe emailen.

  3. Marco zegt:

    Ja, nee… Ik weet het echt niet. Niemand schijnt het echt te weten. De uitspraak van die van Velthuysen (ik had nog nooit van die man gehoord) slaat echter nergens op. Alleen al vanwege dit soort domme praatjes overweeg ik ja te stemmen.

  4. Marloes zegt:

    Ik vond dat Liverpool moest winnen, alleen al om die maffe bewegingen van Dudek. … 😛

  5. Marco zegt:

    Why leedvermaak? In de eerste helft speelde Milan hogeschoolvoetbal om je vingers bij af te likken. In de tweede helft was het vooral genieten van de vechtlust en passie bij de Reds. Ze verdienen dan ook beiden respect voor de geweldige finale. Toch?
    Ik had gisteren geen favoriet maar was na afloop heel blij voor het geweldige Liverpoolpubliek.

  6. Mark zegt:

    Maar om nou voor de 2e keer in een maand voor Liverpool te zijn ging me ook te ver. Dus was ik gisteravond maar neutraal.

  7. Brillie zegt:

    Nog een leuk voetbal verhaal staat te lezen op mijn log vandaag.

  8. Jackles zegt:

    Heb gewoon niet erg veel sympathie voor AC Milan… da’s alles… 😉

  9. Danniëlle zegt:

    Ik wel ondanks dat mijn club daar een aantal jaren geleden onderuit ging in een penaltyreeks 😦

Geef een reactie

