They're taking the Hobbits to Isengard!

Is het ook andere mensen opgevallen hoe dramatisch Orlando Bloom aan het begin van de tweede Lord of the Rings-film roept: “They’re taking the Hobbits to Isengard!” … Ons in ieder geval wel. En daarom nu, voor Lord of the Rings-fans én niet-Lord of the Rings-fans:
They’re taking the Hobbits to Isengard! (Als je Planet een plezier wilt doen: rechts klikken & ‘Opslaan als’…)

Ik had het in ieder geval niet meer, ik heb me al blauw gelachen toen Erwin het nummer had gemaakt maar met de clip erbij is het helemaal geweldig!

Please spread at will.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op They're taking the Hobbits to Isengard!

  1. Mark zegt:

    Ik ben woensdag nog met de trein langs jullie kantoor gekomen. Als ik wist dat er ook rondleidingen gegeven werden had ik wel even uitgestapt en langsgekomen. Heb het nu alleen bij zwaaien naar jou moeten houden. 😉

  2. Jackles zegt:

    Joh, dat zegt ie nou… Volgende X effe uitstappen & je melden bij de receptie, krijg je een kopje koffie & een rondleiding…!

  3. Blauwe Beer zegt:

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Wij hebben hier blauw(e beer) gelegen!!!
    Two thumbs up voor Erwin!!! 😀

  4. Peter zegt:

    Ik vindt je giga goed als je deze MP.3 in je MP.3speler doet……………… 😀

    What do you say…….

    Greetz Peter

  5. Marco zegt:

    😕 😉 🙂 😀

  6. Eric zegt:

    FANTASTISCH, als het aan mij lag zal dit de hele wereld rondzwerven. Ik zal mijn best daarvoor doen.

Geef een reactie

