Vacaturebank

Ben niet aan het baanjagen geslagen, daarvoor heb ik het bij mijn huidige werkgever te erg naar mijn zin, maar ik kom nog wel eens op de vacaturesite van mijn oude werkgever. Daar kwam ik vandaag een advertentie tegen waar ik echt bij voorbaat al een hekel aan heb. Let op:

[bedrijfje] ZOEKT MIJ :
– Doorzetter
– Flinke dosis positiviteit
– Overtuigend
– Gemotiveerd en enthousiast
– Resultaatgericht
– Hoge prestatiedrang
– Competitief
– Inzet

Voor dingen als ‘hoge prestatiedrang’ en ‘competitief’ ben ik écht allergisch, heb ik gemerkt. En dan volgde er ook nog een payoff onder de advertentie:

Sales is leerzaam, SALES is FUN!

Jackles vindt van niet… (en werkt er nu al een uurtje of wat aan allerlei herinneringen aan oude werkgever te verdrijven!)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Vacaturebank

  1. Jackles zegt:

    Zeg dat wel… & beter met de X dat je m hoort.

  2. minispace zegt:

    Weet je zeker dat dit een vacature site was 😉

Geef een reactie

